BAKKIE KOFFIE DOEN?
Heb je een vraag of wil je gezellig langskomen? Neem gerust contact met ons op!
Bel ons of reageer via het formulier.
Data is the talk of the town, maar wat is een datagedreven marketingcampagne? Bij een datagedreven campagne verzamel, verrijk, analyseer en interpreteer je uiteenlopende data om per klant (of per persona) een voor hem/haar relevant aanbod te doen. Een relevant aanbod is een aanbod met de juiste boodschap, via het gewenste kanaal en op het juiste moment. Scherp Communicatie helpt jou graag bij de ontwikkeling van datagedreven campagnes.
Bekijk hoe je van 39% naar 70% behoud gaatAls je weet wat het achterliggende probleem is van jouw website, dan kunnen wij je helpen met een operationeel activiteitenplan om de conversie te verbeteren. Want te lage bezoekersaantallen los je op een andere manier op dan veel afhakers in een bestelproces. Wij weten hier alles van en we helpen je graag.
Lees wat Scherp kan betekenen voor CROWel eens op vaste rubrieken op de radio, in magazines of in nieuwsbrieven gelet? Elke keer wisselende inhoud, met telkens dezelfde terugkerende elementen van één formule. Een doelgroep herkent zich er in en het is handig om structuur aan te brengen in al je content. Bovendien is content sneller en gerichter gemaakt als je een goed doordachte formule hebt. Onze experts werken dagelijks met formules en zijn dus goed in staat om jou hierbij van dienst te zijn.
Lees waar een goede redactionele formule uit bestaatEen persona of ijkpersoon is een omschrijving van een gebruiker van jouw product of dienst. Met behulp van persona’s creëer je ‘echte mensen’ in plaats van algemene doelgroepen die in de praktijk moeilijk te bedienen zijn. Scherp Communicatie kan je helpen bij het ontwikkelen van één of meerdere persona(‘s). En helpt je dus om naar je eigen diensten of producten te kijken door de ogen van je klant.
Bekijk een uitgewerkte PersonaEen klantreis of een customer journey maakt zichtbaar hoe een prospect of klant contact heeft met een bedrijf tijdens het oriëntatie – koop- en nazorgtraject. We noemen het een klantreis omdat we alle contactmomenten, alle mogelijke kanalen en de ervaringen van de klant visualiseren. Dit proces loopt van het moment dat een mogelijke klant iets ziet van jouw bedrijf (oriëntatie), tot het moment dat diegene iets koopt (koop) en zelfs tot aan de nazorg (de klant wordt ambassadeur of gaat weg). Een klantreis maakt inzichtelijk waar de mogelijkheden liggen voor het verbeteren van de klantbeleving. Vind je het lastig om dit zelf uit te werken? Wij hebben hier veel ervaring in en helpen je dus graag.
Lees waarom uitwerken van een klantreis belangrijk isNeem vrijblijvend contact met ons op!
Of kom eens langs voor een kop koffie en een goed gesprek.
Vinden we leuk!