Conversie rate optimalisatie (CRO)

Waarom zou je gebruikmaken van CRO?

  1. Gemakkelijke verbetering van het resultaat
    Bij funneloptimalisatie (verbetering van je bestelproces) realiseer je met CRO al snel 3% verbetering in het conversiepercentage zonder al te veel moeite.
  2. Snel resultaat
    Als er een bepaald onderdeel op de diensten- of productpagina is geoptimaliseerd, merken de bezoekers dat meteen.
  3. Klantgericht
    Je past iets toe, bekijkt het resultaat en weet daardoor meteen of de klant meer of minder tevreden is.
  4. Jouw website is beter vindbaar in Google
    Door te zoeken naar valkuilen kun je beter inschatten of de content, de call to actions, indeling en design van jouw website echt waardevol is. Wanneer je bepaalde pagina’s optimaliseert en hierdoor de kwaliteit van de content verbetert, dan zal Google jouw site ook meer waarderen.
  5. Je baseert jouw verbeteringen op feiten
    De enige manier om zeker te weten dat iets werkt, is te focussen op data. Gelukkig zijn de meeste zaken perfect meetbaar! En kun je dus ook snel verbeteringen aanbrengen.

Wil jij ook wel gemakkelijk en snel een conversieverbetering realiseren?

Wij hanteren de volgende aanpak om met conversieverbetering aan de slag te gaan.

Conversie optimalisatie model

Wil je hulp bij conversie optimalisatie? Maak een afspraak met één van onze experts.

Van plan zelf met e-mailmarketing aan de slag te gaan?
Download hier dé 9 tips voor e-mailmarketing.
Je ontvangt deze tips dan gelijk in jouw mailbox.

Conversieformulier

    Door akkoord te gaan stem je in met onze algemene voorwaarden en met het ontvangen van e-mail berichten over nieuws, communicatiekennis en events.

BAKKIE KOFFIE DOEN?
Heb je een vraag of wil je gezellig langskomen? Neem gerust contact met ons op!
 Bel ons of reageer via het formulier.

Scherp Communicatie
Westerlaan 51
8011CA Zwolle

06-14640422
info@scherpcommunicatie.nl

Contact popup