BAKKIE KOFFIE DOEN?
Heb je een vraag of wil je gezellig langskomen? Neem gerust contact met ons op!
Bel ons of reageer via het formulier.
Een ervaring van een klant wordt voor een groot deel bepaald door een select aantal momenten, de touchpoints of moments of truth. Samen vormen zij de klantreis. Door het verbeteren van de klantervaring op deze momenten zorg je voor een hogere klanttevredenheid. En dat zorgt op de lange termijn voor hogere afzet en binding.
Het maakt zichtbaar hoe een prospect of klant contact heeft met een bedrijf tijdens het oriëntatie-, koop- en nazorgtraject. We noemen het een klantreis omdat we alle contactmomenten, alle mogelijke kanalen en de ervaringen van de klant visualiseren. Dit proces loopt van het moment dat een mogelijke klant iets ziet van jouw bedrijf (oriëntatie), tot het moment dat diegene iets koopt (koop) en zelfs tot aan de nazorg (de klant wordt ambassadeur of gaat weg). Hierdoor maakt het inzichtelijk waar de mogelijkheden liggen voor het verbeteren van de klantbeleving.
Vind je het lastig om dit zelf uit te werken?
Wij hebben hier veel ervaring in en helpen je dus graag.