BAKKIE KOFFIE DOEN?
Heb je een vraag of wil je gezellig langskomen? Neem gerust contact met ons op!
Bel ons of reageer via het formulier.
Met een redactionele formule zorg je voor goede content die consistent is en steeds hetzelfde verhaal uitdraagt.
Vaak heerst het idee dat een redactionele formule alleen voor magazines nuttig is, maar het is juist belangrijk om voor alle kanalen die je inzet een redactionele formule te hebben. Zo kun je jouw boodschap onderling afstemmen.
Zijn deze zaken helder? Ga dan heel concreet met de redactionele formules van de verschillende kanalen aan de slag door middel van een contentkalender.
Een contentkalender helpt je om regelmatig relevante content te ontwikkelen die én de klant helpt én bijdraagt aan jouw bedrijfsdoelstellingen. Om tot een contentkalender te komen doorloop je de volgende stappen:
Stap 1: Bepaal het doel de content
Stap 2: Bepaal de doelgroep van de content
Stap 3: Bepaal boodschap en vorm van de content
Stap 4: Bepaal via welk kanaal je de content gaat verspreiden
Stap 5: Maak de contentkalender
Stap 6: Ga met de content aan de slag
Natuurlijk is er nog veel meer te vertellen over redactionele formules. Hopelijk helpt deze informatie je op weg en kun je er zelf verder mee aan de slag. Heb je een aanvulling? Top! Laat deze gerust achter bij de reacties of e-mail ons via . Mocht je eens verder willen praten over de nut en noodzaak van een redactionele formule of er een willen laten maken, bel dan met Jolanda Overgoor via (06) 36406164.