Een opdracht die ons afgelopen jaar blij maakte en waarvan we veel energie kregen was voor Twinfield Boekhouden, onderdeel van Wolters Kluwer. Net als wij dit jaar, hadden zij afgelopen jaar ook wat te vieren. Ze bestonden twintig jaar en omdat het coronavirus een groot feest in de weg stond, werd een speciaal jubileummagazine voor de medewerkers gemaakt. Raymond Koning, manager PR & Communications bij Wolters Kluwer Taks & Accounting Nederland, schakelde voor een flink deel van de verhalen onze hulp in.

“In sneltreinvaart maakten we samen een prachtig magazine”

“Met stoom en kokend water hebben we het magazine gemaakt”, blikt Raymond terug. “Op maandag heb ik Ronald gemaild met de vraag of hij ons kon helpen. Ik kreeg snel reactie en dinsdag zaten we, toen het nog mocht, op een terras om de opdracht verder te bespreken. De volgende dag hadden we weer contact en konden ze aan de slag. In twee weken tijd zijn vervolgens alle verhalen geschreven en lag er een magazine. Dat ging echt in sneltreinvaart. Wij hebben zo ons jubileum toch gevierd.”

Fijne samenwerking

“Ik vond het een heel fijne samenwerking”, zegt Raymond. “Het magazine moest er heel snel komen en Scherp Communicatie kon perfect mee in dat tempo. Binnen no-time had ik de uitgewerkte verhalen in mijn mailbox en als er toch nog opmerkingen waren, werd daar absoluut niet moeilijk over gedaan. Ik heb ook heel leuke reacties gehad op het magazine en de interviews. Doordat het persoonlijke verhalen waren, zijn collega’s dingen van elkaar te weten gekomen die ze nog niet wisten. Of hebben ze collega’s leren kennen waarvan ze niet eens wisten dat ze collega’s waren.”

Afspraak is afspraak

Vertrouwen vindt Raymond het allerbelangrijkste in de relatie tussen klant en opdrachtgever. “Je moet weten wat je aan elkaar hebt en dat je je afspraken nakomt. Afspraak is afspraak. Het klinkt zo simpel, maar het is ó zo belangrijk. Je spreekt een prijs met elkaar af en daar doe je het voor. Ik wil geen geneuzel of mitsen en maren als je eenmaal bezig bent. Concreet, duidelijk en eerlijk: dat zijn voor mij de drie woorden zijn in een samenwerking. Een samenwerking zoals met Scherp Communicatie.”

Van plan zelf met e-mailmarketing aan de slag te gaan?
Download hier dé 9 tips voor e-mailmarketing.
Je ontvangt deze tips dan gelijk in jouw mailbox.

Conversieformulier

    Door akkoord te gaan stem je in met onze algemene voorwaarden en met het ontvangen van e-mail berichten over nieuws, communicatiekennis en events.

BAKKIE KOFFIE DOEN?
Heb je een vraag of wil je gezellig langskomen? Neem gerust contact met ons op!
 Bel ons of reageer via het formulier.

Scherp Communicatie
Noordzeelaan 50
8017 JW Zwolle

06-14640422

KVK-nummer 73852082

Contact popup